Společenské knihy
Anežka Chvílová
Naše nabídka

Poprvé šéfem

Jak uspět na vedoucí pozici

Poprvé šéfem

Ralph Frenzel

nakl.: Grada, 1. vyd., 2009
160 str., čb., brož., 145x205 mm
jazyk: česky
ISBN-13: 978-80-247-2841-4
cena:
 198,-

Dokázali jste to: poprvé převezmete vedoucí funkci či povedete tým. Ale co udělat pro to, abyste se stali v nové roli úspěšnými? Vodítkem vám bude tato kniha, na jejíchž stránkách se dozvíte, jaký styl vedení je předpokladem největšího úspěchu, jak plnit stanovené cíle, jak správně vést jiné lidi, jak své podřízené spolupracovníky účinně motivovat a jak zvládat konflikty v týmů. Dále se naučíte, jak efektivně plánovat a řídit porady a jak se svými podřízenými vést kritický rozhovor a dávat zpětnou vazbu, jak vést přijímací pohovor a rozhovor týkající se výpovědi. Zjistíte také, co dělat v prvních dnech ve své vedoucí funkci či jak správně koncepčně plánovat. Na závěr knihy najdete plán aktivit na prvních 100 dnů vašeho šéfování. Čtivá a srozumitelná příručka obsahuje mnoho rad a tipů, jak jednat v různých situacích a řadu praktických příkladů. V knize se dozvíte: - Jak si rozvrhnout první dny na nové pozici? - Jak udělat dobrý první dojem? - Jak delegovat úkoly a zabránit jejich zpětným převzetím? - Jak se vyhnout nepřesnému stanovení cílů?
- Jak rozlišit důležité úkoly od naléhavých?
Z naší nabídky bychom Vám dále rádi nabídli...
100 zlatých pravidel úspěšného managera
Richard Templar, ISBN-10: 80-247-1387-X, Grada
7 návyků skutečně efektivních lidí
Zásady osobního rozvoje, které změní váš život, ISBN-13: 978-80-7261-241-3, Management press
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Monika Monzel, ISBN-13: 978-80-247-2928-2, Grada
Abeceda asistentky a sekretářky - Efektivní komunikace, řízení kanceláře, time management, profesionální image
Eva Škorňová a kol., ISBN-10: 80-7226-932-1, Computer Press
Abeceda prosperity
Jan Keller, ISBN-10: 80-7239-125-9, Doplněk
Asertivita pro manažery
Dagmar Lahnerová, ISBN-13: 978-80-247-2892-6, Grada
Biometrie a identita člověka ve forenzních a komerčních aplikacích
Roman Rak, Václav Matyáš, Zdeněk Říha a kol., ISBN-13: 978-80-247-2365-5, Grada
Bude hůř, ale vám bude líp - Vše je jen o úspěšné komunikaci
David Gruber , ISBN-13: 978-80-265-0003-2, BizBooks
Cestovní ruch - Informační a komunikační technologie
Josef Zelenka, ISBN-13: 978-80-7041-514-6, Gaudeamus
Cestovní ruch - Soubor studijních materiálů
Kateřina Ryglová, ISBN-13: 978-80-7418-028-6, KEY Publishing
Člověk a čas - Time management IV. generace
Petr Pacovský, ISBN-10: 80-247-1701-8, Grada
Diagnostické metody v personalistice
Jaroslav Ester Evangelu, ISBN-13: 978-80-247-2607-6, Grada
Diplomová práce - zpracování a obhajoba
Václav Liška, ISBN-10: 80-86579-17-4, Powerprint
Dobrovolníci a metodika práce s nimi v organizacích
Jiří Tošner, Olga Sozanská, ISBN-10: 80-7367-178-6, Portál
Doprovodné služby – konkurenční výhoda?
L. Kaňovská, E. Tomášková, ISBN-13: 978-80-7204-619-5, CERM
Efektivní vzdělávání zaměstnanců
Josef Vodák, Alžběta Kucharčíková, ISBN-13: 978-80-247-1904-7, Grada
Etické řízení ve firmě - Nástroje a metody; Etický a sociální audit
Anna Putnová, Pavel Seknička, ISBN-13: 978-80-247-1621-3, Grada
Etiketa v řízení a politice
Marcela Vítková, ISBN-10: 80-7041-832-X, Gaudeamus
Grafologie pro personalisty a manažery - Typologie v písmu; Manažerský rukopis; Jak píší personalisté; Stabilita, labilita a stres na papíře
Vlaďka Fischerová-Katzerová, Dana Češková-Lukášová, ISBN-13: 978-80-247-1552-0, Grada
Hledání pružné organizace - Věda do kapsy
Miroslav Gregor a kol., ISBN-10: 80-210-0663-3, MU Brno
Hospodaření s časem
John Adair, ISBN-10: 80-86851-07-9, Alfa Publishing
Jak psát reklamní text - Sestavení účinných reklamních textů; techniky a zákonitosti tvůrčího psaní; tvorba názvů firem a produktů; tvorba reklamních sloganů; příprava reklamních textů pro různá média; psaní tiskových zpráv a PR článků; nové trendy v myrketingových komunikacích
Zdeněk Křížek, Ivan Crha, ISBN-13: 978-80-247-2452-2, Grada
Jak řídit druhé i sám sebe - Jaké jsou vlastnosti dobrého vůdce a jak je rozvíjet; Zlepšujeme hospodaření s časem; Využijte ve správný okamžik kreativitu i inovace; Jak získat motivací z lidí to nejlepší
John Adair, ISBN-10: 80-251-0784-1, Computer Press
Jak se prosadit a přesvědčit ostatní - Prasaďte své návrhy, nápady a projekty
Gianna Possehl, Frank Kittel, ISBN-13: 978-80-247-2677-9, Grada
Jak se snadno učit a více si pamatovat
Kossak Hans Christian, ISBN-13: 978-80-247-4009-6, Grada
Jak úspěšně řídit prodejní tým
Ivan Bureš, ISBN-10: 80-7261-109-7, Management Press
 1 / 5   1  2  3  4  5   následující strana    
Společenské knihy, Anežka Chvílová, Joštova 10, Brno 602 00 | 2016-10-04 | design & code: DomX.cz | CSS and XHTML