Společenské knihy
Anežka Chvílová
Naše nabídka

Hospodaření s časem

Hospodaření s časem

John Adair

nakl.: Alfa Publishing, 1. vyd., 2004
136 str., čb., brož., 160x210 mm
jazyk: česky
ISBN-10: 80-86851-07-9
cena:
 199,-

Jak ušetřit čas a rozumně jej využít Vše se dá získat znovu, jen čas se vrátit nedá. Nejčastějším pocitem, který člověk zažívá v souvislosti s časem, je vědomí jeho nedostatku. I když nemůžeme získat více času, můžeme se jej naučit lépe využívat. Je pouze třeba si uvědomit, kolik věcí lze zefektivnit. Například sebe. Jsme to vlastně my sami, kdo nás stojí nejvíce času. Konkrétní rady v knize ihned uplatníte.
,,Když jede domů, často se sám sebe ptá: ,,Co jsem dnes udělal? Čeho jsem dosáhl?" Odpověď zní většinou nic moc. Henry to svádí na nedostatek času, ale kdyby byl schopen lépe si zorganizovat sebe a chod své kanceláře, přišel by na to, že ho má tolik, kolik potřebuje," píše John Adair o jednom z mnoha skutečných případů, na nichž ve své knize demonstruje způsoby, kterými se nejčastěji okrádáme o čas. Jinde říká, že vše, co nyní vztahujeme pouze na obchodní nebo firemní management, lze snadno aplikovat i v běžném životě. Vždyť kdo by nechtěl řídit svůj čas? Je pouze třeba si uvědomit, kolik věcí v našem okolí lze zefektivnit. Například sebe. Jsme to vlastně my sami, kdo nás stojí nejvíce času. Právě to vám umožňují pochopit Hospodaření s časem. I když nemůžeme získat více času, můžeme se jej naučit lépe využívat. Uspořádat si zázemí jednoduchým způsobem, jenž nám dovolí vyhnout se chybám v průběhu každého dne. A každá chyba něco stojí. Vyvarovat se schůzí bez výsledků, práce na nejistých úkolech, zbytečné administrativy nebo neefektivní komunikace s ostatními. Eliminovat díky až překvapivě snadným prostředkům, jako je vyjasnění si kompetencí vaší asistentky, všechny časožrouty, bez nichž lze najednou objevit v diáři nemálo volných okamžiků. Mezinárodně uznávaný odborník na management napsal praktickou publikaci o zefektivnění zejména organizačních a vedoucích schopností. Její četba nabízí možnost znovu promyslet naše všední návyky, skrývající mezi sebou čas vyžadující zlozvyky. Opravdu je každý dopis tak důležitý, že na odpověď můžete věnovat dvě hodiny? Co by se stalo, kdybyste ho třeba vyhodili do koše? Kolik lze za tuto nečekaně nabytou dobu vykonat a vydělat?
Z naší nabídky bychom Vám dále rádi nabídli...
Obchodní korespondence dopisy, e-maily, faxy - Jak přesvědčivě písemně komunikovat a vyvarovat se chyb
Gabi Neumayer, ISBN-10: 80-247-1681-7, Grada
Odvaha podnikat
F. Trias de Bes, ISBN-13: 978-80-7387-333-2, Triton
Pátá disciplína - Teorie a praxe učící se organizace
Peter M. Senge, ISBN-13: 978-80-7261-162-1, Management Press
Personální řízení - Teoretická východiska a vývoj
Renata Kocianová, ISBN-10: 80-86432-97-1, Eurolex Bohemia
Personální řízení 2 - Část 1
Josef Koubek, ISBN-10: 80-245-1022-7, Oeconomica - Nakladatelství VŠE
Poprvé šéfem - Jak uspět na vedoucí pozici
Ralph Frenzel, ISBN-13: 978-80-247-2841-4, Grada
Pozitivní řízení - Asertivita pro manažery
Paddy O´Brienová, ISBN-10: 80-7261-077-5, Management Press
Přehled statistických metod - Analýzy a metaanalýza dat
Jan Hendl, ISBN-13: 978-80-7367-482-3, Portál
Příprava a řízení projektů strukturálních fondů Evropské unie
Dan Marek, Tomáš Kantor, ISBN-13: 978-80-87029-13-8, Barrister & Principal
Psychogie a sociologie řízení
Miroslav Kadlčík, ISBN-10: 80-7041-951-2, Gaudeamus
Psychologie reklamy - Nové trendy a poznatky
Jitka Vysekalová a kol., ISBN-13: 978-80-247-2196-5, Grada
Psychologie vůdcovství - Lídři a uplatňování moci
Josef Lukas, Josef Smolík, ISBN-13: 978-80-251-2139-9, Computer Press
Public relations jako ovlivňování mínění - 2., rozšířené vydání
Jozef Ftorek, ISBN-13: 978-80-247-2678-6, Grada
Reklama - teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Pavel Horňák, ISBN-13: 978-80-904273-3-4, VeRBuM
Reklama v češtině
Světka Čmejrková, ISBN-10: 80-85927-75-6, LEDA
Rétorika a prezentace - Jak s jistotou a působivě přednášet; Tipy a triky pro úspěšnou prezentaci; Vizuální a verbální techniky; Převědčovací a argumentační strategie; Od flipchartu po PowerPoint
Emil Hierhold, ISBN-13: 978-80-247-2423-2, Grada
Rozhodnutí je na tobě - Cesty z každodenní nespokojenosti
Sprenger Reinhard K., ISBN-13: 978-80-247-4565-7, Grada
Rozhodování jednotlivce - Teorie a skutečnost – obecná část
Michal Skořepa, ISBN-10: 80-246-0960-6, Karolinum
Rozvoj a vzdělávání pracovníků - Strategie rozvoje lidských zdrojů; Řízení podle kompetencí; E-learning a e-development; Outdoorové programy
František Hroník, ISBN-13: 978-80-247-1457-8, Grada
Rukověť dobrého lektora - Praktické tipy a návody pro začínající i zkušené přednášející
Petr Kazík, ISBN-13: 978-80-247-2453-9, Grada
Řeč těla - Přesvědčte svou mimikou, gesty a držením těla
Tiziana Bruno, Gragor Adamczyk, ISBN-13: 978-80-247-2008-1, Grada
Řeč těla + DVD - Neverbální komunikace pro obchodníky i běžný život
Vojtěch Černý, ISBN-13: 978-80-251-1658-6, Computer Press
Řízení lidských zdrojů
Michael Armstrong, ISBN-10: 80-247-0469-2, Grada
Řízení lidských zdrojů - Nejnovější trendy a postupy
Michael Armstrong, ISBN-13: 978-80-247-1407-3, Grada
Řízení lidských zdrojů - Základy moderní personalistiky
Josef Koubek, ISBN-10: 80-7261-033-3, Management Press
Řízení změn
Miloš Toman, ISBN-10: 80-86851-13-3, Alfa Publishing
 3 / 5    předchozí strana  1  2  3  4  5   následující strana    
Společenské knihy, Anežka Chvílová, Joštova 10, Brno 602 00 | 2016-10-04 | design & code: DomX.cz | CSS and XHTML