Společenské knihy
Anežka Chvílová
Naše nabídka

Hospodaření s časem

Hospodaření s časem

John Adair

nakl.: Alfa Publishing, 1. vyd., 2004
136 str., čb., brož., 160x210 mm
jazyk: česky
ISBN-10: 80-86851-07-9
cena:
 199,-

Jak ušetřit čas a rozumně jej využít Vše se dá získat znovu, jen čas se vrátit nedá. Nejčastějším pocitem, který člověk zažívá v souvislosti s časem, je vědomí jeho nedostatku. I když nemůžeme získat více času, můžeme se jej naučit lépe využívat. Je pouze třeba si uvědomit, kolik věcí lze zefektivnit. Například sebe. Jsme to vlastně my sami, kdo nás stojí nejvíce času. Konkrétní rady v knize ihned uplatníte.
,,Když jede domů, často se sám sebe ptá: ,,Co jsem dnes udělal? Čeho jsem dosáhl?" Odpověď zní většinou nic moc. Henry to svádí na nedostatek času, ale kdyby byl schopen lépe si zorganizovat sebe a chod své kanceláře, přišel by na to, že ho má tolik, kolik potřebuje," píše John Adair o jednom z mnoha skutečných případů, na nichž ve své knize demonstruje způsoby, kterými se nejčastěji okrádáme o čas. Jinde říká, že vše, co nyní vztahujeme pouze na obchodní nebo firemní management, lze snadno aplikovat i v běžném životě. Vždyť kdo by nechtěl řídit svůj čas? Je pouze třeba si uvědomit, kolik věcí v našem okolí lze zefektivnit. Například sebe. Jsme to vlastně my sami, kdo nás stojí nejvíce času. Právě to vám umožňují pochopit Hospodaření s časem. I když nemůžeme získat více času, můžeme se jej naučit lépe využívat. Uspořádat si zázemí jednoduchým způsobem, jenž nám dovolí vyhnout se chybám v průběhu každého dne. A každá chyba něco stojí. Vyvarovat se schůzí bez výsledků, práce na nejistých úkolech, zbytečné administrativy nebo neefektivní komunikace s ostatními. Eliminovat díky až překvapivě snadným prostředkům, jako je vyjasnění si kompetencí vaší asistentky, všechny časožrouty, bez nichž lze najednou objevit v diáři nemálo volných okamžiků. Mezinárodně uznávaný odborník na management napsal praktickou publikaci o zefektivnění zejména organizačních a vedoucích schopností. Její četba nabízí možnost znovu promyslet naše všední návyky, skrývající mezi sebou čas vyžadující zlozvyky. Opravdu je každý dopis tak důležitý, že na odpověď můžete věnovat dvě hodiny? Co by se stalo, kdybyste ho třeba vyhodili do koše? Kolik lze za tuto nečekaně nabytou dobu vykonat a vydělat?
Z naší nabídky bychom Vám dále rádi nabídli...
100 zlatých pravidel úspěšného managera
Richard Templar, ISBN-10: 80-247-1387-X, Grada
7 návyků skutečně efektivních lidí
Zásady osobního rozvoje, které změní váš život, ISBN-13: 978-80-7261-241-3, Management press
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Monika Monzel, ISBN-13: 978-80-247-2928-2, Grada
Abeceda asistentky a sekretářky - Efektivní komunikace, řízení kanceláře, time management, profesionální image
Eva Škorňová a kol., ISBN-10: 80-7226-932-1, Computer Press
Abeceda prosperity
Jan Keller, ISBN-10: 80-7239-125-9, Doplněk
Asertivita pro manažery
Dagmar Lahnerová, ISBN-13: 978-80-247-2892-6, Grada
Biometrie a identita člověka ve forenzních a komerčních aplikacích
Roman Rak, Václav Matyáš, Zdeněk Říha a kol., ISBN-13: 978-80-247-2365-5, Grada
Bude hůř, ale vám bude líp - Vše je jen o úspěšné komunikaci
David Gruber , ISBN-13: 978-80-265-0003-2, BizBooks
Cestovní ruch - Informační a komunikační technologie
Josef Zelenka, ISBN-13: 978-80-7041-514-6, Gaudeamus
Cestovní ruch - Soubor studijních materiálů
Kateřina Ryglová, ISBN-13: 978-80-7418-028-6, KEY Publishing
Člověk a čas - Time management IV. generace
Petr Pacovský, ISBN-10: 80-247-1701-8, Grada
Diagnostické metody v personalistice
Jaroslav Ester Evangelu, ISBN-13: 978-80-247-2607-6, Grada
Diplomová práce - zpracování a obhajoba
Václav Liška, ISBN-10: 80-86579-17-4, Powerprint
Dobrovolníci a metodika práce s nimi v organizacích
Jiří Tošner, Olga Sozanská, ISBN-10: 80-7367-178-6, Portál
Doprovodné služby – konkurenční výhoda?
L. Kaňovská, E. Tomášková, ISBN-13: 978-80-7204-619-5, CERM
Efektivní vzdělávání zaměstnanců
Josef Vodák, Alžběta Kucharčíková, ISBN-13: 978-80-247-1904-7, Grada
Etické řízení ve firmě - Nástroje a metody; Etický a sociální audit
Anna Putnová, Pavel Seknička, ISBN-13: 978-80-247-1621-3, Grada
Etiketa v řízení a politice
Marcela Vítková, ISBN-10: 80-7041-832-X, Gaudeamus
Grafologie pro personalisty a manažery - Typologie v písmu; Manažerský rukopis; Jak píší personalisté; Stabilita, labilita a stres na papíře
Vlaďka Fischerová-Katzerová, Dana Češková-Lukášová, ISBN-13: 978-80-247-1552-0, Grada
Hledání pružné organizace - Věda do kapsy
Miroslav Gregor a kol., ISBN-10: 80-210-0663-3, MU Brno
Jak psát reklamní text - Sestavení účinných reklamních textů; techniky a zákonitosti tvůrčího psaní; tvorba názvů firem a produktů; tvorba reklamních sloganů; příprava reklamních textů pro různá média; psaní tiskových zpráv a PR článků; nové trendy v myrketingových komunikacích
Zdeněk Křížek, Ivan Crha, ISBN-13: 978-80-247-2452-2, Grada
Jak řídit druhé i sám sebe - Jaké jsou vlastnosti dobrého vůdce a jak je rozvíjet; Zlepšujeme hospodaření s časem; Využijte ve správný okamžik kreativitu i inovace; Jak získat motivací z lidí to nejlepší
John Adair, ISBN-10: 80-251-0784-1, Computer Press
Jak se prosadit a přesvědčit ostatní - Prasaďte své návrhy, nápady a projekty
Gianna Possehl, Frank Kittel, ISBN-13: 978-80-247-2677-9, Grada
Jak se snadno učit a více si pamatovat
Kossak Hans Christian, ISBN-13: 978-80-247-4009-6, Grada
Jak úspěšně řídit prodejní tým
Ivan Bureš, ISBN-10: 80-7261-109-7, Management Press
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky
František Bělohlávek, ISBN-13: 978-80-247-2313-6, Grada
 1 / 5   1  2  3  4  5   následující strana    
Společenské knihy, Anežka Chvílová, Joštova 10, Brno 602 00 | 2016-10-04 | design & code: DomX.cz | CSS and XHTML