Společenské knihy
Anežka Chvílová
Naše nabídka

Techniky public relations

aneb jak pracovat s médii

Techniky public relations

Roman Bajčan

nakl.: Management Press, 1. vyd., 2003
148 str., čb., brož., 165x235 mm
jazyk: česky
ISBN-10: 80-7261-096-1
cena:
 260,-

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera, resp. její PR agentury.
Autor charakterizuje jednotlivé druhy médií i konkrétní techniky komunikace s nimi, výstižně popisuje úlohu, obsah i principy PR aktivit v kontextu ostatních podnikových komunikačních aktivit, poskytuje praktická doporučení pro organizaci a „režii“ tiskových konferencí a podobných příležitostí ke komunikaci se sdělovacími prostředky. Ukazuje, jaké profesionální nároky jsou na osobnost mluvčího organizace kladeny, jaká jsou specifická pravidla jednání se zástupci médií, jak novinářům vytvořit dobré podmínky pro jejich práci a jak komunikační aktivity správně načasovat. Velkou pozornost autor věnuje také zásadní otázce měření efektivnosti komunikačních aktivit (monitoring médií, mediální audit, mediální hodnotová analýza). Přílohy knihy navíc přinášejí i ukázky těchto technik s využitím konkrétních příkladů z praxe. Velice cenné jsou i zkušenosti a poznatky týkající se krizové komunikace, včetně doporučené podoby scénáře komunikačních aktivit v případě krize, jehož závazným zněním by měla každá organizace disponovat. V Bajčanově knize se nám dostává jednoho z mála ucelených textů na téma PR, jejichž autorem je praktik v oboru. V tom spočívá i síla a přesvědčivost knihy – autor neporovnává definice, necituje autority, neuvádí prameny a doporučenou literaturu. Staví na vlastní zkušenosti se sdělovacími prostředky a na poznatcích prověřených realizací vlastních komunikačních projektů. V tom spočívá i mimořádná hodnota knihy.
Z naší nabídky bychom Vám dále rádi nabídli...
Agenda setting - Nastolování agendy: masová média a veřejné mínění
Maxwell McCombs, ISBN-13: 978-80-7367-591-2, Portál
Almanach českých novinářů 1928-2008
Miroslav Sígl, ISBN-13: 978-80-7277-356-5, Libri
Analýza obsahu mediálních sdělení
Winfried Schulz, Helmut Scherer, Lutz Hagen, Irena Reifová, Jakub Končelík, ISBN-10: 80-246-0827-8, Karolinum
Boj o média - Dějiny nového kritického myšlení o médiích
Dieter Prokop, ISBN-10: 80-246-0618-6, Karolinum
Co je bulvár, co je bulvarizace
Barbora Osvaldová, Radim Kopáč, ISBN-13: 978-80-246-3229-2, Karolinum
Česká média a feminismus
Barbara Osvaldová, ISBN-10: 80-7277-263-5, Libri
Český lokální a regionální tisk mezi lety 1989 a 2009
Lenka Waschková Císařová, ISBN-13: 978-80-210-6478-2, Masarykova univerzita
Člověk, média a elektronická kultura - Reprezentativní výbor z celoživotního díla proroka a mága elektronického věku a elektronické revoluce
Marshall McLuhan, ISBN-13: 978-80-7217-128-6, JOTA
Dějiny českých médií 20. století
Jakub Končelík, Pavel Večeřa, Petr Orság, ISBN-13: 978-80-7367-698-8, Portál
Dějiny českých médií 20. století - Od počátku do současnosti
Petr Bednařík, ISBN-13: 978-80-247-3028-8, Grada
Dějiny českých médií v datech - Rozhlas, televize, mediální právo
kolektiv autorů, ISBN-10: 80-246-0632-1, Karolinum
Dřevěná mysl - Poslední slova 2002 – 2008
Ludvík Vaculík, ISBN-13: 978-80-7363-149-9, Dokořán
Fotografie po fotografii
Filip Láb, Pavel Turek, ISBN-13: 978-80-246-1617-9, Karolinum
Gregerie - aneb Co vykřikují věci
Ramón Gómez de la Serna, ISBN-10: 80-86069-30-3, LIKA KLUB
Historické proměny výzkumu mediálních účinků (Teorie masové komunikace II.) - Vybrané texty pro studijní předmět (ZUR 410, 705)
ID: ID0011, MU Brno
Informace, komunikace a myšlení
Jiří Cejpek, ISBN-10: 80-246-1037-X, Karolinum
Internetová publicistika
Vojtěch Bednář, ISBN-13: 978-80-247-3452-1, Grada
Jak myslet média - Eseje, přednášky, články a rozhovory
Karel Hvížďala, ISBN-10: 80-7363-047-8, Dokořán
Jak psát a jak nepsat česky
Petr Sgall, Jarmila Panevová, ISBN-10: 80-246-0871-5, Karolinum
Jak rozumět médiím - Extenze člověka
Marshall McLuhan, ISBN-13: 978-80-204-2409-9, Mladá fronta – Strategie
Kapitoly z dějin brněnských časopisů
Bronislava Gabrielová, Bohumil Marčák, ISBN-10: 80-210-2221-3, ISBN-10: 80-86251-07-1, MU Brno
Kapitoly z dějin brněnských časopisů II
Bronislava Gabrielová, Bohumil Marčák, ISBN-10: 80-210-3060-7, MU Brno
Krásný život pod psa - S Jiřím Karasem rozmlouval Jan Schwarz
ISBN-10: 80-239-5667-1, Nakladatelství Sypták
Kritik bez konzervatoře - Rozhovor S Jiřím Černým
Jaroslav Riedel, ISBN-10: 80-7262-454-7, Galén
Masová média
Jan Jirák, Barbara Kopplová, ISBN-13: 978-80-262-0743-6, Portál
Média a modernita
John B. Thompson, ISBN-10: 80-246-0652-6, Karolinum
 1 / 4   1  2  3  4   následující strana    
* Společenské knihy, Anežka Chvílová, Joštova 10, Brno 602 00 | 2016-10-04 | design & code: DomX.cz | CSS and XHTML