Společenské knihy
Anežka Chvílová
Naše nabídka

Moc, vliv, autorita

Moc, vliv, autorita

Eva Bedrnová, Ivan Nový

nakl.: Management Press, 1. vyd., 2001
128 str., čb., brož., 145x205 mm
jazyk: česky
ISBN-10: 80-7261-053-8
cena:
 180,-

Moc, mocenské aspekty, anatomie a dialektika moci, vliv, autorita jsou od nepaměti středem zájmu nejen mocných a vlivných, ale i těch, kteří o moc usilují nebo se jí naopak obávají. Přestože je moc většinou spojována se světem vysoké politiky, publikace Evy Bedrnové a Ivana Nového Moc, vliv, autorita odhaluje zejména mocenské aspekty světa manažerského a pracovního.
Autoři – známí psychologové a odborníci – charakterizují kategorie moci jako společenský fenomén, analyzují mechanismy získávání a uplatňování moci, včetně osobní moci jedince. Pozornost věnují rovněž nejrůznějším podobám moci, otázkám deformace moci a možnostem jejího zneužití. O těchto problémech pojednávají z hlediska širších sociálních souvislostí i z hlediska každodenních pracovních vztahů.. Vycházejí z obecnějšího výkladu pojmů moci, pravomoci a vlivu v kontextu základních procesů vertikální struktury společnosti (např. vztah nadřízený – podřízený, student – učitel), objasňují rozhodující zdroje moci a její projevy a důsledky v různých oblastech života, zvláště pak v oblasti managementu. Na tuto problematiku pak navazují sociálněpsychologickým a psychologickým výkladem procesů získání, udržení a ztráty moci, a to jak ve společnosti, sociálním systému podniku i v malé skupině, výkladem specifických způsobů uplatňování moci (např. manipulace, psychické vydírání) i jejího zakotvení. Svým pojetím i způsobem zpracování je kniha důkazem toho, že i zdánlivě teoretické téma lze prezentovat čtivě, přehledně a s profesionálním nadhledem. Zajímavé příklady a praktická doporučení umožní čtenářům (manažerům, studentům ekonomického i humanitního zaměření, personalistům i široké odborné veřejnosti) dobře se v dané problematice orientovat a četných rad využít ve své práci a i v osobním životě.
Z naší nabídky bychom Vám dále rádi nabídli...
100 zlatých pravidel úspěšného managera
Richard Templar, ISBN-10: 80-247-1387-X, Grada
7 návyků skutečně efektivních lidí
Zásady osobního rozvoje, které změní váš život, ISBN-13: 978-80-7261-241-3, Management press
99 tipů pro úspěšnější reklamu
Monika Monzel, ISBN-13: 978-80-247-2928-2, Grada
Abeceda asistentky a sekretářky - Efektivní komunikace, řízení kanceláře, time management, profesionální image
Eva Škorňová a kol., ISBN-10: 80-7226-932-1, Computer Press
Abeceda prosperity
Jan Keller, ISBN-10: 80-7239-125-9, Doplněk
Asertivita pro manažery
Dagmar Lahnerová, ISBN-13: 978-80-247-2892-6, Grada
Biometrie a identita člověka ve forenzních a komerčních aplikacích
Roman Rak, Václav Matyáš, Zdeněk Říha a kol., ISBN-13: 978-80-247-2365-5, Grada
Bude hůř, ale vám bude líp - Vše je jen o úspěšné komunikaci
David Gruber , ISBN-13: 978-80-265-0003-2, BizBooks
Cestovní ruch - Informační a komunikační technologie
Josef Zelenka, ISBN-13: 978-80-7041-514-6, Gaudeamus
Cestovní ruch - Soubor studijních materiálů
Kateřina Ryglová, ISBN-13: 978-80-7418-028-6, KEY Publishing
Člověk a čas - Time management IV. generace
Petr Pacovský, ISBN-10: 80-247-1701-8, Grada
Diagnostické metody v personalistice
Jaroslav Ester Evangelu, ISBN-13: 978-80-247-2607-6, Grada
Diplomová práce - zpracování a obhajoba
Václav Liška, ISBN-10: 80-86579-17-4, Powerprint
Dobrovolníci a metodika práce s nimi v organizacích
Jiří Tošner, Olga Sozanská, ISBN-10: 80-7367-178-6, Portál
Doprovodné služby – konkurenční výhoda?
L. Kaňovská, E. Tomášková, ISBN-13: 978-80-7204-619-5, CERM
Efektivní vzdělávání zaměstnanců
Josef Vodák, Alžběta Kucharčíková, ISBN-13: 978-80-247-1904-7, Grada
Etické řízení ve firmě - Nástroje a metody; Etický a sociální audit
Anna Putnová, Pavel Seknička, ISBN-13: 978-80-247-1621-3, Grada
Etiketa v řízení a politice
Marcela Vítková, ISBN-10: 80-7041-832-X, Gaudeamus
Grafologie pro personalisty a manažery - Typologie v písmu; Manažerský rukopis; Jak píší personalisté; Stabilita, labilita a stres na papíře
Vlaďka Fischerová-Katzerová, Dana Češková-Lukášová, ISBN-13: 978-80-247-1552-0, Grada
Hledání pružné organizace - Věda do kapsy
Miroslav Gregor a kol., ISBN-10: 80-210-0663-3, MU Brno
Hospodaření s časem
John Adair, ISBN-10: 80-86851-07-9, Alfa Publishing
Jak psát reklamní text - Sestavení účinných reklamních textů; techniky a zákonitosti tvůrčího psaní; tvorba názvů firem a produktů; tvorba reklamních sloganů; příprava reklamních textů pro různá média; psaní tiskových zpráv a PR článků; nové trendy v myrketingových komunikacích
Zdeněk Křížek, Ivan Crha, ISBN-13: 978-80-247-2452-2, Grada
Jak řídit druhé i sám sebe - Jaké jsou vlastnosti dobrého vůdce a jak je rozvíjet; Zlepšujeme hospodaření s časem; Využijte ve správný okamžik kreativitu i inovace; Jak získat motivací z lidí to nejlepší
John Adair, ISBN-10: 80-251-0784-1, Computer Press
Jak se prosadit a přesvědčit ostatní - Prasaďte své návrhy, nápady a projekty
Gianna Possehl, Frank Kittel, ISBN-13: 978-80-247-2677-9, Grada
Jak se snadno učit a více si pamatovat
Kossak Hans Christian, ISBN-13: 978-80-247-4009-6, Grada
Jak úspěšně řídit prodejní tým
Ivan Bureš, ISBN-10: 80-7261-109-7, Management Press
 1 / 5   1  2  3  4  5   následující strana    
Společenské knihy, Anežka Chvílová, Joštova 10, Brno 602 00 | 2016-10-04 | design & code: DomX.cz | CSS and XHTML