Společenské knihy
Anežka Chvílová
Naše nabídka

Buďte pozitivní – příklady a cvičení

Pozitivní řízení lidí, pracovní situace, rozvoj zaměstnanců, pět zlatých pravidel pozitivního přístupu

Buďte pozitivní – příklady a cvičení

Phil Clements

nakl.: Computer Press, 1. vyd., 2001
104 str., čb., brož., 170x225 mm
jazyk: česky
ISBN-10: 80-7226-427-3
cena:
 127,-

Pozitivní řízení a vůbec pozitivní nálada a morálka bývají u manažerů slovy velmi často skloňovanými při nejrůznějších příležitostech. Na první pohled se zdá, že pozitivně myslet nebo pozitivně řídit svůj tým musí umět snad každý člověk. Zdání ovšem klame. Podobně jako je prvotřídních řídících pracovníků opravdu poskrovnu, stejně nebývá v praxi na tucty ani těch, kteří v sobě dokáží „vybudit“ pozitivní energii a umí ji přenášet dlouhodobě na druhé. Dá se taková věc naučit? Není to jen zděděná vlastnost?
Ano, pozitivní myšlení se dá naučit, stejně jako každá manažerská dovednost, ale žádá si to samozřejmě určitý čas. V knize Buďte pozitivní se seznámíte s tím, že pozitivní přístup k práci je tak trochu skutečná věda: závisí na tom, abyste se dokázali učit z chyb, které zákonitě každý dělá. Kniha vám poradí, jak máte své chyby analyzovat, vyhodnocovat a najít tu nejrychlejší cestu, jak nabyté vědomosti zúročit. Naučíte se zvládat neúspěch i zklamání a naopak je převrátit ve vlastní prospěch. Dozvíte se, jak vyvolat týmového „pozitivního ducha“ a jaké divy vyvolá v kolektivu nadšení, víra a touha společně dosáhnout vytčený cíl. Osvojíte si i pět zlatých pravidel pozitivního přístupu. Věříme, že když se jich budete držet, vaše manažerská práce vám půjde ještě lépe.
Z naší nabídky bychom Vám dále rádi nabídli...
101 nejčastějších otázek a nejlepších odpovědí u přijímacího pohovoru. - Jak se připravit a uspět
C.P. Müller-Thurau, ISBN-13: 978-80-247-3685-3, Grada
Abeceda asistentky a sekretářky - Efektivní komunikace, řízení kanceláře, time management, profesionální image
Eva Škorňová a kol., ISBN-10: 80-7226-932-1, Computer Press
Absolventská práce - Co, jak a proč připravit, zpracovat, napsat a zhodnotit (obhájit)
František Francínek, ISBN-13: 978-80-905287-3-4, Ingenio et Arti s.r.o.
Angličtina v práci - Jak úspěšně používat angličtinu a vyvarovat se chyb
Gabi Neumayer, ISBN-10: 80-247-1689-5, Grada
Atraktivní životopis v angličtině - Strategie, tipy a ukázky působivých životopisů, motivačních dopisů a další korespondence v angličtině
Denisa Tošovská, ISBN-10: 80-247-0625-3, Grada
Bakalářská práce - Co, jak a proč připravit, zpracovat, napsat a zhodnotit (obhájit)
František Francínek, ISBN-13: 978-80-905287-2-7, Ingenio et Arti s.r.o.
Cukr a bič nestačí - Jak vycházet v práci s lidmi, se kterými vyjít musíte
Wess Roberts, ISBN-10: 80-86517-17-9, ERA
Diplomová práce - zpracování a obhajoba
Václav Liška, ISBN-10: 80-86579-17-4, Powerprint
E-learning učení (se) s online technologiemi
Jiří Zounek, Petr Sudický, ISBN-13: 978-80-7357-903-6, Wolters Kluwer
Chytří pracují, kde chtějí
David Gruber, ISBN-10: 80-86851-20-6, Alfa Publishing
Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách
Jadwiga Šanderová, ISBN-13: 978-80-86429-40-3, SLON
Jak dosáhnout souhlasu - Základy úspěšného vyjednávání
Roger Fisher, William Ury, Bruce Patton, ISBN-10: 80-7261-100-3, Management Press
Jak efektivně studovat a pracovat s informacemi
Norma B. Kahn, ISBN-10: 80-7178-443-5, Portál
Jak jednat s problematickými lidmi - Zvládejte konflikty s úsměvem, rozlišujte různé typy lidí, bojujte s agresí
Roy Lilley, ISBN-10: 80-251-0687-X, Computer Press
Jak napsat diplomovou práci
Umberto Eco, ISBN-10: 80-7198-173-7, Votobia
Jak překonat nesouhlas - Zásady vyjednávání s lidmi, s nimiž nelze vyjednávat
William Ury, ISBN-10: 80-7261-103-8, Management Press
Jak překonat strach z veřejného vysoupení
Janet Esposito, ISBN-13: 978-80-247-3680-8, Grada
Jak připravit úspěšnou přednášku
George M. Hall, ISBN-10: 80-7262-422-9, Galén
Jak psát reklamní text - Sestavení účinných reklamních textů; techniky a zákonitosti tvůrčího psaní; tvorba názvů firem a produktů; tvorba reklamních sloganů; příprava reklamních textů pro různá média; psaní tiskových zpráv a PR článků; nové trendy v myrketingových komunikacích
Zdeněk Křížek, Ivan Crha, ISBN-13: 978-80-247-2452-2, Grada
Jak řídit druhé i sám sebe - Jaké jsou vlastnosti dobrého vůdce a jak je rozvíjet; Zlepšujeme hospodaření s časem; Využijte ve správný okamžik kreativitu i inovace; Jak získat motivací z lidí to nejlepší
John Adair, ISBN-10: 80-251-0784-1, Computer Press
Jak se dostat na střední školu
Václav Mertin, ISBN-10: 80-7169-947-0, Grada
Jak se stát úspěšnou ženou - Změna zaměstnání; Kariéra; Vztahy na pracovišti
Marie Němcová, ISBN-10: 80-247-1597-X, Grada
Jak si vytvořit působivý image - Krok za krokem k úspěšné kariéře
Eleri Sampsonová, ISBN-10: 80-7261-079-1, Management Press
Jak úspěšně řídit prodejní tým
Ivan Bureš, ISBN-10: 80-7261-109-7, Management Press
Jak úspěšně studovat cizí jazyky
Ivan Kupka, ISBN-13: 978-80-247-2000-5, Grada
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky
František Bělohlávek, ISBN-13: 978-80-247-2313-6, Grada
 1 / 4   1  2  3  4   následující strana    
Společenské knihy, Anežka Chvílová, Joštova 10, Brno 602 00 | 2016-10-04 | design & code: DomX.cz | CSS and XHTML